środa, 5 marca 2014

Rozdział 1

* oczami Catherine *


- Przepraszamy, proszę się nie denerwować. Musimy lądować awaryjnie proszę zapiąć pasy. - usłyszałam głos pilota. 
O mój boże tylko nie to! Boję się latać samolotami, a tu jeszcze lądowanie awaryjne. Popatrzyłam na Avalon, ona też się bała i to bardziej niż ja chwyciłam ją za rękę. Lecz ona i tak wyrwała się:
- Co mnie tykasz?! To że będziemy lądować awaryjnie nie znaczy, że nagle cię pokocham! - wrzasnęła.
Powoli odsunęłam rękę i chwyciłam się kurczowo fotela. Zaczęliśmy lądować, czułam jak spadamy nagle uderzyliśmy o ziemię. Oddychałam głęboko, czułam falę gorąca. Bardzo się bałam.. Nagle usłyszałam: 
- Cat, Cat!! Wszystko w porządku?? Wylądowaliśmy nic się nie stało. - szturchała mnie mama. Przytuliłam ją mocno.
- Okropnie się bałam... - wyszeptałam.
- Już wszystko dobrze, wstawaj, wysiadamy - powiedział z uśmiechem tata. Lecz mi nie było do śmiechu o mało co nie zginęliśmy i jesteśmy w Londynie.. Muszę się z tym pogodzić. Wysiedliśmy i wzięliśmy bagaże. 
Po godzinie byliśmy w domu i rozpakowywaliśmy się. Nasz dom był idealny! Choć jedna przyjemna rzecz. 


Rodzice i Avalon poszli zobaczyć okolicę, ja zostałam w domu miałam dość przeżyć na dziś. Włączyłam mój laptop weszłam na Facebook'a, potem na Twitter'a i Instagram'a, lecz nie było nic ciekawego i wyłączyłam go. Byłam zmęczona.. Napisałam do Luke'a i na czekaniu na SMS'a zasnęłam. Obudził mnie krzyk Avalon. Zbiegłam na dół.
- Jadę na koncert One Direction!!! Jadę na ich koncert!!!! Rozumiesz?!! Mam VIP'a i M&G!! To najlepszy dzień w moim życiu!!. - wrzeszczała mi do ucha.
- Dobrze, już dobrze uspokój się córeczko. Cat mam do ciebie wielką prośbę. Pójdziesz z nią jutro wieczorem na ten koncert. Macie miejsca w pierwszym rzędzie, VIP'y i M&G. - rzekła mama. W sumie nie znam tego zespołu, słucham trochę innej muzyki lecz nie miałam wyjścia.
- Oczywiście mamo. - zgodziłam się. Poszłam spać było już późno.
Obudziłam się o 9.00 i zjadłam śniadanie. Była sobota więc nie szłam do szkoły. Rodzie powiedzieli że muszą iść na jakieś spotkanie i wrócą późno. Było za zimno na basen, czego ja chcę jest maj. Więc poszłam obczaić Londyn. W sumie był bardzo ładny, najbardziej podobał mi się Big Ben. Zawsze chciałam go obaczyć lecz nie miałam okazji. Zjadłam w galerii handlowej i przy okazji kupiłam sobie ubranie na koncert. Wróciłam była godzina 15.00 a koncert był na Wembley o 18.30 więc miałam sporo czasu. Zobaczyłam co robi Av i weszłam sobie na Facebook'a. Przeglądnęłam neta i popisałam z Hayley już za nią tęskniłam. Ona za mną też. Gdy spojrzałam na zegar zobaczyłam że już 17.30 zaczęłam się ubierać. Długo zastanawiałam się co ubrać wreszcie się zdecydowałam.


Zeszłam na dół. Moja siostra już była gotowa, muszę przyznać wyglądała nieźle. 


---------------------------------------------------------------------------------------------------

No to jest chyba trochę krótki ale jest ;)
Dodawajcie się do informowanych i komentujcie to ważne
Dzięki za komentarze pod prologiem, to motywuje ily <3
Cass i Selly

11 komentarzy:

  1. Cudowne, masz talent *-* Informuj mnie dalej :D x

    OdpowiedzUsuń
  2. Next szybko ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko,ale za bardzo potocznie piszesz. Zdjecia... nie. Wole opisy. Pzt. Tskich domow nie ma w GB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potocznie piszę bo ludzie posługują się potocznym językiem.. A jeśli chodzi o zdjęcia to chyba większości się podobają i ja też je lubię więc będę je dodawać.. Takich domów nie ma GB a skąd wiesz?? A zresztą to fanfiction więc wszystko jest możliwe
      Cass

      Usuń
    2. Toleruje potoczny jezyk,ale to juz jest przesada. Jest zdjecie,ale jakis tam opis by sie przydal. Zdjecia ograniczaja wyobraznie i dlatego ich nie lubie. Kochana, to jest letni dom z basenem. Od kiedy w anglii jest klimat srodziemnomorski. Fanfiction to fanfiction,ale przynajmniej klimat zachowaj w miare taki sam.

      Usuń
  4. Super! Nie mogę się doczekać next :) Pisz bardziej młodzieżowo plis :D
    +zapraszam do mnie: http://fighter-fanfiction.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent <3333333333333333333333333333 /Księżniczka Harolda

    OdpowiedzUsuń