poniedziałek, 10 marca 2014

Rozdział 2

* Perspektywa Cat*


- Rusz się szmato, bo się spóźnimy! Co ty się tyle stroisz?! - krzyczała Av.
- Może trochę grzeczniej, co szmato?? Jeśli ci coś nie pasuje to nigdzie nie pojadę! - odpysknęłam.
- Ehh... Czy mogłaby się panna pośpieszyć? - zapytała sarkastycznie.
- Ależ oczywiście panno Avalon. - odpowiedziałam oficjalnie i wyszłyśmy na dwór, gdzie już czekała taksówka.
Gdy dojechaliśmy na miejsce Avalon zaczęła piszczeć jak głupia, reszta tych jak im tam? Directionerek też. Masakra myślałam że mi uszy pękną. Nagle z limuzyny wysiadło pięciu nawet przystojnych piosenkarzy. Ehh myślałam że mnie tam zgniotą, bo stałam akurat koło chłopaków. Jeden, taki lokaty mrugnął do mnie, a ja to co?? Jakaś panienka która będzie jarać się tym że jakiś tam facio z 1D do niej mrugnął?? No bardzo przepraszam ale nie... Posłałam mu przeszywające spojrzenie.
- Ej, kotek spokojnie. - powiedział.
-  Nie nazywaj mnie kotkiem!! Nie jestem twoją dziewczyną, ani żadną podjaraną faneczką!
- Dobrze, już dobrze.. Nie denerwuj się tak, ale nie jesteś fanką to czemu tu jesteś?? - spytał odchodząc a ja pokazałam palcem na moją zjaraną siostrę.
- Aha już rozumiem! - krzyknął.
Weszłyśmy i poszłyśmy do jakiegoś pomieszczenia żeby Av zrobiła sobie z nimi focie.
- Ooo znowu się widzimy! To co może zdjęcie z idolem? Haha - zaśmiał się.
- Haha wow ale ty jesteś zabawny! No na prawdę miszcz! - powiedziałam sarkastycznie. 
- Okey to może zrobisz sobie ze mną łaskawie zdjęcie, co?? - przerwała naszą jakże ciekawą konwersację Avalon.
- Już, już!! Robota wzywa! - wzruszył ramionami i odszedł.. Nareszcie!
Chwilę czekałam, zanim moja siostra skończy sesję zdjęciową, ale wreszcie się doczekałam. 
- Chodźmy zająć miejsca - rzekła Av.
- Okey - odpowiedziałam znudzona. Avalon zajęła nam miejsca, a ja poszłam kupić sobie popcorn. No co?? Chyba muszę sobie coś zjeść choć jedna fajna rzecz na tym koncercie.
Koncert się zaczął, i znów... Wszyscy zaczęli piszczeć, wszyscy oprócz mnie. 
Nareszcie... Koncert się skończył miałam już dość bo popcorn skończył się w połowie, a ten lokaty cały czas się na mnie gapił.. Ehh miałam tego dość! 
Poszłyśmy za kulisy, Av złapała yy... Louis'a?? No tak Louis'a i już go nie puściła. A ja, no tak TEN chłopak... Znalazł mnie 
- I co podobał ci się koncert?? - zapytał zadziornie.
- Tak, był boski jak ty.. Ohh - powiedziałam sarkastycznie i odeszłam.
- Harry daj spokój, widzisz że na ciebie nie leci! - usłyszałam w oddali.
- Hej, jestem Niall, a ty?? - powiedział ten sam chłopak który przed chwilą rozmawiał z Harry'm.
- Cat, miło mi. - uśmiechnęłam się.
- Mi również. Może usiądziesz z nami? - rzekł i pokazał stolik wokół którego było mnóstwo miejsc do siedzenia.
- Hmm, chyba nie mam wyjścia, więc... Tak - zaśmiałam się i usiadłam a Niall zajął miejsce obok mnie.. Śmialiśmy się, dowiadując się różnych rzeczy o sobie. To całkiem miły chłopak... Nagle dostałam SMS'a, był od Luke'a... " Przepraszam że tak długo nie odpisywałem, byłem zajęty... Wiem, że obiecywałem ci coś innego ale..... Ja już nie mogę, po prostu nie mogę to trudne kiedy nie widzę cię w szkole i nie wiem czy jest sens to dalej ciągnąć, bo i tak w końcu o sobie zapomnimy... Nie chcę już za tobą tęsknić, chcę to skończyć.. Jeszcze raz przepraszam. ~ Twój BYŁY Luke" 
Wybiegłam z pokoju i ukryłam się w jakimś małym pomieszczeniu... Zaczęłam płakać. Niestety ktoś to zauważył.
- C-co się stało Cat?? - zapytał troskliwie Niall. Pokazałam mu telefon. 



- Jak on mógł to zrobić co za palant!! - krzyknął Nialler.
- Eh nie ważne.. N-nie wiem jak m-mogłam s-się tak pomylić.. - powiedziałam przez łzy.
- Już dobrze.. - odrzekł i przytulił mnie słodko...

--------------------------------------------------------------------------------

Jest już 1D, sorry że tak późno ale szkoła... ILY ;)

Cass i Selly

10 komentarzy:

  1. Coraz lepiej piszesz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko, tylko zamiast "rzekł" "rzekła" pisz "powiedział" "powiedziała"
    A jak dajesz pytajniki i wykrzykniki to dawaj po jednym :)

    Usuń weryfikację obrazkową, bo to przeszkadza w dodawaniu komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny *-* szybko next !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie... zapowiadalo sie ok, ale jest tragedia. To jest takie zalosne, ze az nie chce czytac, naprawde. Poczytaj ksiazki, naucz sie interpunkcji i skladania zdan, i potem zabierz sie za pisanie. Ten tekst razi mnie w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki za hejt pośmiałyśmy się xD Dobra ja się naucze pisać a ty hejtować ok? Boshe jaki diss
      Cass i Selly

      Usuń
    2. Jezu... to nie był hejt. To miała byc chloerna uwaga do Ciebie, że mi się to nie podoba. Hejt jest bezpodstawny, a ja jasno napisałam co mi się nie podoba i, że przydałoby się to poprawic. Pisałam już w poprzednim rozdziale, ale zaczęłaś mnie no... lekko upominac za mój komentarz? Tak więc napisałam to bez niepotrzebnego pierdolenia i kolorowania zdań. Ty i Twoja koleżanka śmiejecie się z poważnych komentarzy od zaawansowanych czytelników, którzy chcą przeczytac coś, co nie razi w oczy? Fajnie. Właśnie pokazałyście swoje wady.
      Dziękuję

      Usuń
    3. Haha nie ma za co xD No tak może jesteśmy takie przeszkadza ci to?? Dobra sorry po prostu piszemy tak jak chcemy a jeśli ci się nie podoba.. Trudno

      Usuń
    4. Ja mam jedno pytanko... lokaty? Istnieje takie słowo?
      No i jeszcze to że wyzywają się od szmat... Rozumiem że siostry itd. (sama mam dwie) ale mówienie do siebie per szmato to lekka przesada...
      I proszę bardzo nazywajcie sobie ten komentarz hejtem, moim zdaniem to i tak krytyka neutralna

      Usuń
  5. Fajne.. ;* ciekawie się zaczyna ^.^
    Ale jeżeli ff ma być jeszcze lepszy, to powinnyście wszystko dokładniej opisywać, a cała akcja powinna być wolniejsza.. ;D
    Pozdrawiam, życzę powodzenia i weny <3
    Mam nadzieję, że skorzystacie z rad >.<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhjidjbui ideał ! Szybko next ;)

    OdpowiedzUsuń